Аутсорсинг послуг фінансового директора

Аутсорсинг фінансових функцій допомагає налагодити стабільність діяльності компанії. Це досягається за рахунок можливості грамотно розподілити ресурси як фінансові, так і зусилля працівників, сфокусувавшись на головному предметі роботи, завдяки передачі окремих функцій фінансовому директору на аутсорсингу.

Основні функцій фінансового директора на аутсорсингу:

  • Організація управління фінансами: Керування фінансовими ресурсами та регулювання фінансових відносин замовника.
  • Координація фінансового аналізу: Проведення аналізу фінансово-економічного стану компанії та координація цього процесу.
  • Управління активами: Ефективне управління активами та ресурсами підприємства.
  • Розробка фінансової політики: Розробка та контроль реалізації облікової, податкової та інвестиційної політики.
  • Бюджетування та контроль витрат: Організація та контроль виконання фінансових планів, бюджетування та бюджетного контролю.
  • Управлінська звітність: Підготовка управлінської звітності та участь у підготовці річного бюджету.
  • Передача досвіду та знань: Передача досвіду та знань професіонала, який працює у компанії на тимчасовій основі.
  • Фінансовий аутсорсинг: Вигода від аутсорсингу фінансових функцій через незалежність, відповідальність та досвід.
  • Оптимізація фінансових процесів: Оптимізація фінансових процесів завдяки багаторічному досвіду експертів у всіх індустріях.
  • Мінімізація фінансових ризиків: Мінімізація фінансових ризиків завдяки розумінню законодавства та підтримці досвідченої команди експертів.

Ухваливши рішення замовити аутсорсинг фінансового директора, Ви отримаєте такі переваги:

  • Професіонал, який працюватиме у Вашій компанії на тимчасовій основі зможе передати весь свій досвід та знання для розвитку компанії.
  • Аутсорсинг фінансових функцій за своєю природою може бути більш незалежним і вигідним, ніж пряма зайнятість, адже ви платите лише за фактично надані послуги, а не за п’ятиденний робочий тиждень.
  • Поєднання командної та індивідуальної компетенції та професійного досвіду – відповідальна особа має доступ до необхідної професійної інформації та компетенцій, включаючи контроль якості, найкращі практики бізнес-процесів, внутрішній контроль, податки, МСФЗ.
  • Конфіденційність, яка гарантується суворими внутрішніми політиками нашої компанії.
  • Оптимізація фінансових процесів завдяки багаторічному досвіду наших експертів у всіх індустріях.
  • Мінімізація фінансових ризиків завдяки розумінню законодавчої бази, правил ведення бізнесу в Україні та підтримці досвідченої команди експертів.

ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ - ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Залиште свої дані, та питання яке Вас цікавить — наш спеціаліст зателефонує Вам!